Μετά από μια επιτυχημένη πορεία ως Διευθυντής Marketing, Επικοινωνίας και Ψηφιακής Στρατηγικής της εταιρείας, θέση από την οποία άλλαξε τα δεδομένα στο marketing της αγοράς ενέργειας, ο Μάνος Εξαρχουλάκος αναλαμβάνει Εμπορικός Διευθυντής στη ZeniΘ.
.
Στο ενεργητικό του έχει ένα επιτυχημένο rebranding, πρωτοποριακές συνεργασίες που ανέδειξαν το ανθρώπινο πρόσωπο της ZeniΘ, καινοτόμα προϊόντα και υπηρεσίες για τα ελληνικά δεδομένα, όπως τα πακέτα ενέργειας ή το dual energy, αλλά και μια επικοινωνιακή στρατηγική που αύξησε την αναγνωρισιμότητα του brand και διεύρυνε την απήχησή του.
Από τη θέση του Εμπορικού Διευθυντή, ο Μάνος Εξαρχουλάκος θα έχει την ευθύνη των B2C πωλήσεων και του δικτύου καταστημάτων της ZeniΘ, ενώ θα εξακολουθήσει να ηγείται της Διεύθυνσης Marketing και Επικοινωνίας της εταιρείας.
(marketingweek.gr)
Στο ενεργητικό του έχει ένα επιτυχημένο rebranding, πρωτοποριακές συνεργασίες που ανέδειξαν το ανθρώπινο πρόσωπο της ZeniΘ, καινοτόμα προϊόντα και υπηρεσίες για τα ελληνικά δεδομένα, όπως τα πακέτα ενέργειας ή το dual energy, αλλά και μια επικοινωνιακή στρατηγική που αύξησε την αναγνωρισιμότητα του brand και διεύρυνε την απήχησή του.