Σε ενημερωτική συνάντηση που πραγματοποίησε η διοίκηση της Πλαίσιο, παρουσιάστηκε το στρατηγικό πλάνο της εταιρείας “Πλαίσιο 2030” το οποίο βασίζεται σε έξι πυλώνες ανάπτυξης.
.
Πιο συγκεκριμένα, ο Διευθύνων Σύμβουλος, Κώστας Γεράρδος ανέλυσε το στρατηγικό πλάνο της εταιρείας μέχρι το 2030 και τόνισε πως “είναι η πρώτη φόρα που μπορούμε να σχεδιάσουμε μακροπρόθεσμα καθώς πλέον κινούμαστε σε ένα σταθερό περιβάλλον. Μέχρι σήμερα δραστηριοποιούμασταν σε ταραχώδη καταστάσεις, οικονομική κρίση, πανδημία, ενεργειακή κρίση, ασταθές πολιτικό περιβάλλον. Για πρώτη φορά μετά από χρόνια έχουμε ένα σταθερό περιβάλλον που μας επιτρέπει να χαράξουμε μακροπρόθεσμη στρατηγική”.
Το αναπτυξιακό στρατηγικό πλάνο της εταιρείας “Πλαίσιο 2030” βασίζεται σε έξι πυλώνες, εκ των οποίων ο ένας είναι το ESG, το οποίο αποτελεί βασική προτεραιότητα για την εταιρεία. Ως προς τον περιβαλλοντικό πυλώνα, η εταιρεία προχώρησε στην εγκατάσταση φωτοβολταϊκών πάνελ, μία επένδυση αξίας 450.000 ευρώ και παράλληλα εργάζεται για τη μείωση του αποτυπώματός τους, έχοντας ήδη πετύχει μείωση της τάξης του 25%. Έχει τοποθετήσει ηλεκτρικούς φορτιστές στις κεντρικές εγκαταστάσεις και αποθήκες καθώς και στα καταστήματα και αντικαθίσταται σταδιακά ο στόλος με υβριδικά οχήματα. Στο κοινωνικό αποτύπωμα, η εταιρεία προωθεί τον εθελοντισμό, προχωράει σε δωρεές σχολικών ειδών, μόνο πέρυσι δόθηκαν 12.000 σχολικά είδη σε οικογένειες που το έχουν ανάγκη, ενώ σημαντικό είναι και το πρόγραμμα ρομποτικής που τρέχουν.
Ένας ακόμη πυλώνας του πλάνου είναι το “Employer of choice”. Η διοίκηση δίνει μεγάλη έμφαση στους εργαζομένους και στην ευημερία αυτών, προωθώντας την ισότητα και επενδύοντας στην εκπαίδευση τους. Σύμφωνα με τον κ. Γεράρδο το 85% των διευθυντικών στελεχών προέρχονται από εσωτερικές προαγωγές. “Μόνο το 2022 έγιναν εκπαιδεύσεις πάνω από 4.000 ώρες στους εργαζομένους μας προκειμένου να μετεξελιχθούν και να αναλάβουν υψηλότερες θέσεις. Συνολικά 163 εργαζόμενοι προήχθησαν το 2022” σημείωσε ο ίδιος. Συνολικά το ανθρώπινο δυναμικό της εταιρείας αποτελείται από 48% γυναίκες και 52% άνδρες, ενώ οι γυναίκες σε σιευθυντικές θέσεις είναι μόλις 22%. “Θέλουμε να είμαστε εργοδότης επιλογής” υπογράμμισε ο κ. Γεράρδος.
Οι υπόλοιποι πυλώνες ανάπτυξης είναι η ισχυροποίηση των logistics για να μπορούν να ανταποκρίνονται σε μεγάλη κλίμακα και να μειώσουν το κόστος ανά παραγγελία, ιδιαίτερα στις μεγάλες οικιακές συσκευές και γενικτότερα η εξατομικευμένη παράδοση σε μεγάλη κλίμακα (on demand σε μαζική κλίμακα και παράδοση σε συγεκριμένο δίωρο που μπορει ο καταναλωτης). Ο τέταρτος πυλώνας είναι το Personalization. “Πρέπει να εξυπηρετούμε εκατομμύρια πελατες σαν να ήταν ο μοναδικός μας πελάτης, να γνωρίζουμε τις ανάγκες και τις προτιμήσεις του” δήλωσε ο κ. Γεράρδος. Ο πέμπτος πυλώνας είναι η ανάπτυξη νέων καταστημάτων σε νέα σήμεια με μεγάλο ρυθμό και ο τελευταίος πυλώνας είναι η ενίσχυση του ενίσχυση του e commerce.
Στο στρατηγικό πλάνο της εταιρείας "Πλαίσιο 2030" βασικός πυλώνας είναι το ESG- Ποιοι είναι οι άλλοι πέντε;