Η Valuable 500, ένας συνασπισμός CEOs που επικεντρώνεται στην ενίσχυση της ένταξης των ατόμων με αναπηρία, ανακοίνωσε σήμερα μια νέα σειρά δεσμεύσεων από ορισμένους από τους κορυφαίους εργοδότες παγκοσμίως να αναλάβουν δράση για να καταστήσουν τις επιχειρήσεις τους πιο περιεκτικές και υποστηρικτικές για τα άτομα με αναπηρία.
Οι νέες δεσμεύσεις που ανακοινώθηκαν την Παγκόσμια Ημέρα Ατόμων με Αναπηρία, προέρχονται από τους διευθύνοντες συμβούλους των εταιρειών PepsiCo, PwC, Spotify, VMware, L'Oréal, Zurich Insurance, The Estée Lauder Companies, Schlumberger, Sky και Steelcase και περιλαμβάνουν, μεταξύ άλλων, πρωτοβουλίες όπως η βελτίωση της προσβασιμότητας, η εκπαίδευση των εργαζομένων και η πρόσληψη ατόμων με αναπηρία.
Η Zurich Insurance, για παράδειγμα, έχει δεσμευτεί να διασφαλίσει ότι η ένταξη όλων των εργαζομένων είναι στην ατζέντα της ανώτερης ηγεσίας και να βελτιώσει την ψηφιακή και φυσική προσβασιμότητα σε όλες τις τοποθεσίες της εταιρείας σε όλο τον κόσμο.
Ο Mario Greco, Διευθύνων Σύμβουλος του Ομίλου Zurich Insurance, δήλωσε «Η βασική εστίαση θα είναι η άρση των εμποδίων, των στίγματος και των ταμπού και η προώθηση ενός περιβάλλοντος όπου οι άνθρωποι με όλες τις ικανότητες ή τις προκλήσεις ευεξίας θα αισθάνονται ότι μπορούν να επιτύχουν. Πιο συγκεκριμένα, ο στόχος είναι να προωθηθεί μια εταιρική κουλτούρα που προσελκύει και διατηρεί διαφορετικά ταλέντα, να δημιουργηθεί ευαισθητοποίηση για την επικοινωνία χωρίς αποκλεισμούς των ατόμων με αναπηρία και να αναγνωριστούν σημαντικές ημερομηνίες όπως η Διεθνής Ημέρα των Ατόμων με Αναπηρία».
Ο πρόεδρος και διευθύνων σύμβουλος της PepsiCo Ramon Laguarta δήλωσε ότι η εταιρεία θα επιταχύνει τις προσπάθειές της για την υποστήριξη των συνεργατών με αναπηρία και των φροντιστών των ατόμων με αναπηρία. «Μέσω πρακτικών χωρίς αποκλεισμούς, όπως η συνεχής εκπαίδευση στη νοηματική γλώσσα, οι ενισχυμένες παροχές αναπηρίας και η αυτοπροσδιορισμός, διασφαλίζουμε ότι οι συνεργάτες μας έχουν τα εργαλεία που χρειάζονται για να επιτύχουν το μέγιστο δυναμικό τους» ανέφερε χαρακτηριστικά.
Άλλες πρωτοβουλίες που ανακοινώθηκαν περιλαμβάνουν τη δέσμευση της Spotify για βελτιώσεις στην προσβασιμότητα για την εξυπηρέτηση των ακροατών και των δημιουργών με διαφορετικά χαρακτηριστικά, τις δεσμεύσεις της Estée Lauder και της L'Oréal να προωθήσουν την πρόσληψη χωρίς αποκλεισμούς και να προωθήσουν την πρόσληψη ατόμων με αναπηρία, καθώς και της Schlumberger να επεκτείνει την εκπαίδευση των εργαζομένων ώστε να περιλαμβάνει την οικοδόμηση εμπιστοσύνης και ευαισθητοποίησης σε θέματα αναπηρίας, ενώ η PwC ανακοίνωσε τον διορισμό του νέου Παγκόσμιου Επικεφαλής της για την Αναπηρία, Leandro Camilo.
Από την πλευρά του, ο Bob Moritz, παγκόσμιος πρόεδρος της PwC, δήλωσε: «Προσπαθούμε να καλλιεργήσουμε ένα περιβάλλον όπου τα άτομα με αναπηρία δεν αντιμετωπίζουν εμπόδια, αισθάνονται ότι έχουν τη δυνατότητα να είναι ο εαυτός τους και έχουν πρόσβαση στην υποστήριξη και τις προσαρμογές που χρειάζονται για να ευδοκιμήσουν».
Ένα σημαντικό βήμα με πρωτοβουλίες που περιλαμβάνουν, μεταξύ άλλων, τη βελτίωση της προσβασιμότητας, την εκπαίδευση των εργαζομένων και την πρόσληψη ατόμων με αναπηρία.