Η Tesco «λανσάρει» πιλοτικό πρόγραμμα επαναχρησιμοποιήσης συσκευασιών

Body

Ο μεγαλύτερος όμιλος σούπερ μάρκετ της Βρετανίας Tesco  ξεκίνησε μια δοκιμή τη Δευτέρα που επιτρέπει στους πελάτες να αγοράζουν τρόφιμα, ποτά, προϊόντα οικιακής χρήσης και ομορφιάς σε επαναχρησιμοποιήσιμες συσκευασίες, μέρος της στρατηγικής του για τον περιορισμό των πλαστικών απορριμμάτων.

Μέσω μιας συνεργασίας με την Loop, την παγκόσμια πλατφόρμα επαναχρησιμοποιήσιμων συσκευασιών, οι πελάτες σε 10 καταστήματα Tesco στην ανατολική Αγγλία θα μπορούν να αγοράζουν προϊόντα τις συσκευασίες των οποίων μπορούν να επιστρέφουν στα καταστήματα, ώστε να καθαριστούν, να ξαναγεμιστούν και να χρησιμοποιηθούν ξανά.

Το πρόγραμμα θα προσφερθεί μια γκάμα 88 προϊόντων, συμπεριλαμβανομένων ετικετών όπως για παράδειγμα το απορρυπαντικό πλυντηρίου Persil της Unilever, το αφρόλουτρο Radox, το καθαριστικό χεριών PZ Cussons Carex, τα ποτά Fevertree, την κέτσαπ Heinz. 

Τον Ιούνιο, η Asda, η τρίτη μεγαλύτερη αλυσίδα σούπερμαρκετ της Βρετανίας, επέκτεινε τη δοκιμή ενός αναλόγου πιλοτικού προγράμματος το οποίο ξεπέρασε τις προσδοκίες. Την ίδια ώρα, Marks & Spencer, Morrisons , και Waitrose έχουν επίσης ακολουθήσει αντίστοιχες πρακτικές. 

Η Tesco δήλωσε ότι θα προσθέσει περισσότερα προϊόντα στο πρόγραμμά της όλο το χρόνο και η δοκιμή θα κλιμακωθεί εάν αποδειχθεί επιτυχής.

Αρθρογράφος
Κύριος χαρακτηρισμός περιεχομένου
Image
Επικεφαλίδα

Σε γκάμα 88 προιόντων