Είναι η νέα τάση η σύνδεση των αμοιβών όλων των εργαζομένων με τους στόχους ESG; Το παράδειγμα της Mastercard
Η σύνδεση των στόχων ESG με τις αμοιβές των στελεχών φαίνεται να γίνεται τάση ιδιαίτερα στις μεγάλες πολυεθνικές.
Ήδη, η Apple και η McDonald's ανακοίνωσαν ότι οι μεταβλητές αμοιβές των στελεχών θα συνδέονται με μετρήσεις ESG. Η Mastercard ήταν από τις πρώτες εταιρείες που ανακοίνωσε πέρυσι ότι συνδέει τις μεταβλητές αμοιβές ανώτερων στελεχών με στόχους ESG, αλλά τώρα το πηγαίνει ένα βήμα παραπέρα.