περιβαλλοντικό αποτύπωμα

ΤΧΣ: Μειώνεται το περιβαλλοντικό αποτύπωμα του τραπεζικού κλάδου - Από ΑΠΕ καλύπτεται το 99% των αναγκών

Η αντιμετώπιση των συνεπειών της κλιματικής αλλαγής, η κοινωνική και χρηματοοικονομική συμπερίληψη και η εταιρική διακυβέρνηση συνέχισαν να αποτελούν τους κύριους πυλώνες της στρατηγικής ESG του Ταμείου Χρηματοπιστωτικής Σταθερότητας στη διάρκεια του 2022, τόσο προς τις Τράπεζες στις οποίες συμμετέχει όσο και σε όλο το φάσμα των εσωτερικών του λειτουργιών, με στόχο τη δημιουργία θετικού αποτυπώματος στην ελληνική οικονομία και κοινωνία.

.

Startup μετράει το περιβαλλοντικό αποτύπωμα των επιχειρήσεων

Στις αρχές του 2000, οι ελληνικές επιχειρήσεις ανακάλυπταν τη τεχνολογία ως τον απόλυτο μοχλό υπεροχής έναντι του ανταγωνισμού και μείωσης του λειτουργικού κόστους. Σήμερα, η υιοθέτηση προτύπων περιβαλλοντικών, κοινωνικών και εταιρικής διακυβέρνησης, των γνωστών και ως κριτηρίων ESG, τείνει να καθιερωθεί ως το ιερό Γκράαλ της επιβίωσης και της επιτυχίας μιας επιχείρησης. Δεν είναι τυχαίο πως οι τράπεζες και οι οίκοι αξιολόγησης λαμβάνουν σοβαρά υπόψη για την παροχή χρηματοδότησης τη στρατηγική βιωσιμότητας που υιοθετούν οι εταιρείες.

Η ErgoProlipsis σύμβουλος σε θέματα υγείας και ασφάλειας στο έργο του ΤΙΤΑΝ στο Καμάρι

Η ErgoProlipsis, έχοντας αναγνωριστεί στην ελληνική αγορά ως κορυφαίος πάροχος ΕΞΥΠΠ (Εξωτερικές Υπηρεσίες Πρόληψης & Προστασίας) με κεφαλαιοποιημένη εμπειρία σε μεγάλα τεχνικά έργα, επελέγη κατόπιν διαγωνισμού από τον Όμιλο ΤΙΤΑΝ για την υποστήριξη του τεχνικού κατασκευαστικού έργου που υλοποιείται στη μονάδα παραγωγής του Ομίλου στο Καμάρι Βοιωτίας, με υπηρεσίες επαγγελματικής Υγείας και Ασφάλειας (Υ&Α).

.

Hellenic Cables: Στόχος για μηδενικές εκπομπές στην αλυσίδα αξίας μέχρι το 2050

 Η Hellenic Cables, ο τομέας καλωδίων της Cenergy Holdings, εισέρχεται δυναμικά στην εποχή της απεξάρτησης από τον άνθρακα, υποβάλλοντας τους βραχυπρόθεσμους και μακροπρόθεσμους στόχους της στην πρωτοβουλία Science Based Targets (SBTi).

.

Σύσταση Κομισιόν προς εταιρείες για τον υπολογισμό του περιβαλλοντικού αποτυπώματος

Αναθεωρημένη σύσταση σχετικά με τη χρήση μεθόδων περιβαλλοντικού αποτυπώματος εξέδωσε σήμερα, η Ευρωπαϊκή Επιτροπή, για να βοηθήσει τις εταιρείες να υπολογίζουν τις περιβαλλοντικές επιδόσεις τους με βάση αξιόπιστες, επαληθεύσιμες και συγκρίσιμες πληροφορίες, καθώς και για να έχουν πρόσβαση στις πληροφορίες αυτές άλλοι παράγοντες, όπως οι δημόσιες διοικήσεις, οι ΜΚΟ και οι επιχειρήσεις.

Η βιωσιμότητα στη βιομηχανία μόδας δεν είναι απλά μια τάση της

Η βιομηχανία της μόδας αντιπροσωπεύει ένα σημαντικό μέρος της οικονομίας, με αξία που ξεπερνά τα 2,5 τρισ. δολάρια και απασχολεί περισσότερους από 75 εκατ. ανθρώπους σε όλο τον κόσμο. Ο κλάδος γνώρισε θεαματική ανάπτυξη τις τελευταίες δεκαετίες, με τις εταιρείες fast fashion να παίζουν πρωταγωνιστικό ρόλο. Το οξύμωρο είναι ότι ενώ η παραγωγή ρούχων διπλασιάστηκε μεταξύ 2000 και 2014 και οι καταναλωτές αγόρασαν, σύμφωνα με μελέτες, 60% περισσότερα ρούχα το 2014 από ό,τι το 2000, κράτησαν τα ρούχα τους για το μισό χρονικό διάστημα συγκριτικά.

ΕΥ: Aρνητικό αποτύπωμα άνθρακα πέτυχε το 2021

 O παγκόσμιος οργανισμός της Ernst & Young  ανακοίνωσε ότι έχει πλέον αρνητικό αποτύπωμα άνθρακα – ένα μεγάλο και σημαντικό βήμα προς την επίτευξη του φιλόδοξου στόχου της EY για μηδενικό ισοζύγιο εκπομπών άνθρακα έως το 2025. Το αρνητικό αποτύπωμα άνθρακα σημαίνει ότι η EY παγκοσμίως, σήμερα, μειώνει τις συνολικές εκπομπές και, παράλληλα, αντισταθμίζει και αφαιρεί περισσότερο άνθρακα από αυτόν που εκπέμπει.

«Eco Friendly» συναυλίες από τους Coldplay

To βρετανικό συγκρότημα Coldplay το οποίο αναζητά διαρκώς τρόπους να κάνει τις περιοδείες του με την ελάχιστη δυνατή επιβάρυνση για το περιβάλλον, ανακοίνωσε ότι θα χρησιμοποιήσει την ενέργεια του κοινού στις επόμενες συναυλίες που θα παραχωρήσει.  

ΙΚΕΑ: Οι μικρές αλλαγές που μπορούμε να κάνουμε όλοι για να μειώσουμε το περιβαλλοντικό μας αποτύπωμα

Η ΙΚΕΑ, εταιρεία του ομίλου FOURLIS, παρουσίασε τη νέα της τηλεοπτική καμπάνια με κεντρικό μήνυμα «Μια καινούργια, καλύτερη μέρα ξεκινάει από το σπίτι». Η νέα καμπάνια είναι αφιερωμένη στις μικρές αλλαγές που μπορούμε να κάνουμε όλοι, για να μειώσουμε το περιβαλλοντικό μας αποτύπωμα.