ηλεκτρικά αυτοκίνητα

"Πράσινη" Νορβηγία: Ηλεκτρικά το 82% των αυτοκινήτων που πουλήθηκαν το 2023 -

Η Tesla έφτασε στην κορυφή των στατιστικών πωλήσεων αυτοκινήτων της Νορβηγίας για τρίτη συνεχόμενη χρονιά το 2023, επεκτείνοντας το προβάδισμά της έναντι των ανταγωνιστών της, παρά τη συνεχιζόμενη σύγκρουση μεταξύ της αμερικανικής κατασκευάστριας ηλεκτρικών οχημάτων και των ισχυρών εργατικών συνδικάτων της Σκανδιναβίας.

.

Η BP αγοράζει φορτιστές Tesla αξίας 100 εκατομμυρίων δολαρίων

Η εταιρεία πετρελαίου και φυσικού αερίου BP συμφώνησε να αγοράσει φορτιστές ηλεκτρικών οχημάτων αξίας 100 εκατομμυρίων δολαρίων από την Tesla.

.

Αυτή είναι η πρώτη φορά που η Tesla πούλησε φορτιστές σε άλλη εταιρεία, σύμφωνα με ανακοίνωση της BP.  Η BP θα ξεκινήσει την εγκατάσταση των φορτιστών το επόμενο έτος, αλλά δεν έχει γίνει ακόμα γνωστός ο ακριβής αριθμός αυτών.

Πόσο πράσινες είναι οι μεγάλες βιομηχανίες;

Μήπως η Ford κάνει καλύτερη δουλειά στη μείωση των εκπομπών ρύπων από την ανταγωνιστική Toyota; Είναι η BP πιο πράσινη από τη Shell; Τα ερωτήματα αυτά έχουν ζωτική σημασία για όσους επενδυτές θέλουν να αφαιρέσουν από τα χαρτοφυλάκιά τους τις εταιρείες που υστερούν στην εκπλήρωση των κλιματικών στόχων.

.

D-Marin Ζέας: Νέος σταθμός φόρτισης σε συνεργασία με τη ΔΕΗ Blue

Η D-Marin Ζέας σε συνεργασία με τη ΔΕΗ BLUE, το κορυφαίο δίκτυο φόρτισης στην Ελλάδα, άνοιξε έναν από τους μεγαλύτερους σταθμούς φόρτισης ηλεκτρικών οχημάτων (EV) στην πόλη του Πειραιά.

.

«Φορτίζω παντου»: Δημόσιο δίκτυο φόρτισης ηλεκτρικών οχημάτων – Στις 11 Μαΐου ανοίγει η πλατφόρμα

Την Πέμπτη 11 Μαΐου ανοίγει η πλατφόρμα της δράσης «Φορτίζω Παντού» συνολικού προϋπολογισμού 80 εκατ. ευρώ, η οποία προσβλέπει στην εγκατάσταση 8.000 δημόσιων φορτιστών ηλεκτρικών αυτοκινήτων. Κεντρικός στόχος της δράσης είναι η δημιουργία ενός βασικού δικτύου δημόσιας φόρτισης ηλεκτρικών οχημάτων με όρους υγιούς ανταγωνισμού σε όλη τη χώρα, καλύπτοντας τις πόλεις και το εθνικό οδικό δίκτυο.

.

Ταχυφορτιστές από την GRID Charge: Στη φόρτιση ηλεκτρικών αυτοκινήτων εισέρχεται ο ΑΔΜΗΕ

Στον κλάδο φόρτισης ηλεκτρικών οχημάτων εισέρχεται ο ΑΔΜΗΕ μέσω της νέας επιχειρηματικής μονάδας για ηλεκτροκίνηση, της GRID Charge.

.

Μέσω της GRID Charge, η οποία εντάσσεται στη θυγατρική του ΑΔΜΗΕ, την GRID Telecom, ο Όμιλος επενδύει στην ανάπτυξη ενός εκτεταμένου και ισχυρού δικτύου φόρτισης ηλεκτρικών οχημάτων. Στόχος είναι η επιτάχυνση της διείσδυσης της ηλεκτροκίνησης στην ελληνική αγορά, συμβάλλοντας στη μείωση του ανθρακικού αποτυπώματος στις μεταφορές, όπως αναφέρεται χαρακτηριστικά στη σχετική ανακοίνωση.

Έρευνα: Το 10% των αυτοκινήτων που πωλήθηκαν το 2022 ήταν ηλεκτρικά

Την ισχυροποίηση του μεριδίου της ηλεκτροκίνησης στο σύνολο των πωλήσεων οχημάτων υπογραμμίζουν τα στοιχεία έρευνας των MC Automotive και EV-Volumes.com για το 2022.

.

Όπως μεταφέρει η Wall Street Journal, οι πωλήσεις των ηλεκτρικών οχημάτων για το περασμένο έτος έφτασαν το 10% των συνολικών πωλήσεων νέων αυτοκινήτων παγκοσμίως. Για το 2022 πωλήθηκαν 7,8 εκατ. ηλεκτροκίνητα οχήματα, σε μια αύξηση της τάξης του 68% σε σχέση με το 2021.

Έρευνα για την ηλεκτροκίνηση: Αυτά είναι τα προβλήματα που αντιμετωπίζει

Όλο και περισσότερα είναι τα υψηλόβαθμα στελέχη στις αυτοκινητοβιομηχανίες που έχουν λιγότερες προσδοκίες σε ό,τι αφορά την ανταπόκριση που μπορεί να βρει η ηλεκτροκίνηση στον κόσμο, καθώς αυξάνεται η ανησυχία για την παγκόσμια οικονομία και τα προβλήματα της εφοδιαστικής αλυσίδας.

Αυτό δείχνει έρευνα της KPMG, σύμφωνα με την οποία τουλάχιστον 900 διευθυντικά στελέχη θεωρούν ότι η στροφή στην ηλεκτροκίνηση θα γίνει με πολύ πιο αργούς ρυθμούς από ό,τι αναμενόταν στα τέλη του 2021.

Goldman Sachs: Δαπάνη εκατοντάδων δισ. ευρώ απαιτείται από τις δυτικές αυτοκινητοβιομηχανίες αν θέλουν να απεξαρτηθούν από την Κίνα

Αυτή την στιγμή η Κίνα αποτελεί τον απόλυτο πρωταγωνιστή στην παραγωγή μπαταριών, καθώς είναι η χώρα που έχει τον πρώτο λόγο τόσο στον τομέα των πρώτων υλών, όσο και στον τομέα της παραγωγής. Ωστόσο οι αυτοκινητοβιομηχανίες της Δύσης στοχεύουν στην απεξάρτηση από την Κίνα όσον αφορά τις μπαταρίες, έως το 2030. Για να το πετύχουν αυτό, οι αυτοκινητοβιομηχανίες επενδύουν μεγάλα ποσά στην έρευνα μπαταριών. <Θέλουν να βγάλουν στην παραγωγή μπαταρίες με όχι τόσο σπάνια ορυκτά, μειώνοντας την εξάρτησή τους από την Κίνα.

Οι καταναλωτές ενδιαφέρονται περισσότερο για τις επιδόσεις των ηλεκτρικών αυτοκινήτων, παρά για τα περιβαλλοντικά οφέλη τους

Είναι γνωστό ότι τα ηλεκτρικά οχήματα υπόσχονται μια πιο πράσινη και ασφαλέστερη λύση στις προκλήσεις της βιώσιμης κινητικότητας. Αν αναλογιστούμε και τις αυξανόμενες τιμές των καυσίμων σε όλο τον κόσμο, τότε μπορούμε να θεωρήσουμε ότι αποτελούν και μια ευκαιρία να μειώσουμε το κόστος μας για τις καθημερινές μετακινήσεις.