ΑΒ Βασιλόπουλος

Η AB Βασιλόπουλος συμμετέχει στην πρωτοβουλία #SupportForWomen και στηρίζει τη δράση "Ανεξάρτητη Δυνατή Ελεύθερη"

Η ΑΒ Βασιλόπουλος συμμετέχει στην πρωτοβουλία #SupportForWomen της Δημόσιας Υπηρεσίας Απασχόλησης (ΔΥΠΑ) και στηρίζει έμπρακτα τη δράση "Ανεξάρτητη Δυνατή Ελεύθερη" για κακοποιημένες γυναίκες που έχουν ανάγκη επαγγελματικής αποκατάστασης.

.

ΑΒ Climate Hub: Πώς η ΑΒ Βασιλόπουλος προετοιμάζει την εφοδιαστική αλυσίδα κατά της κλιματικής κρίσης

Με γνώμονα τον περιορισμό των παγκόσμιων αερίων του θερμοκηπίου και την προστασία του περιβάλλοντος, η ΑΒ Βασιλόπουλος δημιούργησε το ΑΒ Climate Hub, έναν ιστότοπο της εταιρείας, με στόχο να αφυπνίσει, να ενημερώσει και να προετοιμάσει την εφοδιαστική αλυσίδα για τη διαδικασία παρακολούθησης, στοχοθέτησης και δημιουργίας αναφοράς σχετικά με τη μέτρηση του ανθρακικού αποτυπώματος.

Εντυπωσιακά τα αποτελέσματα του Προγράμματος "Τρόφιμα Αγάπης" της ΑΒ Βασιλόπουλος

Περισσότερα από 13,8 εκατομμύρια γεύματα δόθηκαν το 2023 σε ανθρώπους που έχουν ανάγκη, μέσω του προγράμματος "Τρόφιμα Αγάπης" της ΑΒ Βασιλόπουλος, αποδεικνύοντας έμπρακτα τη στήριξή της στην κοινωνία.

.

Νέα συνεργασία της ΑΒ Βασιλόπουλος με την COSMOTE μέσω της καμπάνιας ΑΒ COSMOTE GIFTS FOR YOU

Η ΑΒ Βασιλόπουλος εγκαινίασε τη συνεργασία της με την COSMOTE, μέσω της νέας καμπάνιας ΑΒ COSMOTE GIFTS FOR YOU.

.

Συγκεκριμένα, οι χρήστες της COSMOTE θα έχουν τη δυνατότητα να ενεργοποιήσουν κουπόνι έκπτωσης 3€ που θα αποκτούν μέσα από το  COSMOTE APP και την ενότητα For You. Στη συνέχεια, μπαίνοντας στην ενότητα "Συνεργασίες" στο ab.gr, στο AB App ή στα κιόσκια των καταστημάτων ΑΒ Βασιλόπουλος το ενεργοποιούν και πραγματοποιούν τις αγορές τους με την κάρτα AB Plus. H έκπτωση θα ισχύει για όλα τα προϊόντα του ΑΒ Eshop και τα φυσικά καταστήματα μέχρι τις 31/12/2023.

AB Bασιλόπουλος: Νet zero μέχρι το 2050 στο σύνολο της εφοδιαστικής αλυσίδας

Ο πληθωρισμός και η ενεργειακή κρίση είναι οι βασικές αιτίες για τις ζημιές που εμφάνισε η αλυσίδα ΑΒ Βασιλόπουλος το 2022. Ο διευθύνων σύμβουλος της αλυσίδας, Νίκος Λαβίδας, παρουσιάζοντας τα οικονομικά αποτελέσματα ανέφερε: «Είχαμε μία κακή χρονιά το 2022. H ενέργεια και o πληθωρισμός ευθύνονται για τις ζημιές προ φόρων ύψους 2 εκατ. ευρώ όταν το 2021 είχαμε κέρδη 42 εκατ.».

.

Η P&G και η ΑΒ Βασιλόπουλος «Προσφέρουν» καθαρότερες θάλασσες & ακτές για έκτη συνεχή χρονιά

Από την Αττική μέχρι την Σαντορίνη και από τον Έβρο μέχρι την Σπιναλόγκα στην Κρήτη, ταξίδεψε το πρόγραμμα «Προσφέρω», που υλοποιούν για έκτη συνεχή χρονιά η P&G και η ΑΒ Βασιλόπουλος. Με ενδιάμεσους σταθμούς τη Θεσσαλονίκη, την Χαλκιδική, τη Θεσσαλία, την Κεντρική Ελλάδα, τη Σαλαμίνα, το Γαλαξίδι, το Αρκούδι και τις Σπέτσες, η P&G και η ΑΒ Βασιλόπουλος, σε συνεργασία με την περιβαλλοντική οργάνωση iSea, ένωσαν ξανά τις δυνάμεις τους πραγματοποιώντας 39 παράκτιους και υποβρύχιους καθαρισμούς σε όλη την Ελλάδα, με στόχο να «Προσφέρουν» καθαρότερες θάλασσες και ακτές.

.

Η ανακύκλωση σε ένα app από την Coca-Cola στην Ελλάδα και την ΑΒ Βασιλόπουλος

Η Coca-Cola στην Ελλάδα (Coca-Cola Τρία Έψιλον & Coca-Cola Hellas) σε συνεργασία με την ΑΒ Βασιλόπουλος, παρουσιάζουν έναν σύγχρονο ψηφιακό οδηγό στην εφαρμογή Novoville, ενθαρρύνοντας καθημερινές πράξεις κυκλικής οικονομίας.

.

Όπως σημειώνεται σε σχετική ενημέρωση, με ένα κλικ στην αρχική σελίδα της εφαρμογής, οι πολίτες μπορούν να βρουν σημεία ανακύκλωσης, επισκευής και επαναχρησιμοποίησης στον Δήμο τους, καθώς και τα 93 κέντρα ανακύκλωσης στα καταστήματα της ΑΒ Βασιλόπουλος.

Πώς η ΑΒ Βασιλόπουλος επιβραβεύεται για τις «πράσινες» δράσεις της;

Μείωση πλαστικού για την ενίσχυση της κυκλικής οικονομίας. «Πράσινος στόλος» για «πράσινες» μεταφορές προϊόντων. Ένα καινοτόμο μοντέλο διαχείρισης κενών μέσων διακίνησης για τη μείωση του περιβαλλοντικού αποτυπώματος. 

.

Όλα αυτά -κι ακόμη περισσότερα- αποτελούν την «απάντηση» της ΑΒ Βασιλόπουλος για την αειφόρο ανάπτυξη και τη φροντίδα του περιβάλλοντος. Για αυτή τη δέσμευση και αυτή τη στρατηγική της επιλογή αναγνωρίστηκε στα Supply Chain Awards 2022 και στα Packaging Awards 2022. 

Πώς η ΑΒ Βασιλόπουλος έκανε τη διαφορά στις ζωές των συνανθρώπων μας τη χρονιά που πέρασε;

«Τι θα φάμε σήμερα;». Μια ερώτηση απλή. Καθημερινή. Όχι όμως για όλους. Για εκείνους, λοιπόν, τους συνανθρώπους μας, για τους οποίους το φαγητό σημαίνει πολλά περισσότερα, η ΑΒ Βασιλόπουλος, για το 2021, διέθεσε 1.000.000 ευρώ σε προϊόντα, δράσεις και προγράμματα για τη μείωση της επισιτιστικής ανασφάλειας, την εκπαίδευση γύρω από την τοπική παραγωγή και την υγιεινή διατροφή, καθώς και την στήριξη ευάλωτων κοινωνικά ομάδων, αλλά και της τοπικής κοινωνίας ευρύτερα.

ΑΒ Βασιλόπουλος: Παράδοση ιατρικού εξοπλισμού νέας γενιάς στον Ευαγγελισμό

Σε μια περίοδο κρίσιμη για τη διαχείριση και την αντιμετώπιση της πανδημίας, η ΑΒ Βασιλόπουλος συμβάλλει στην αναβάθμιση της ποιότητας των παρεχόμενων υπηρεσιών υγείας και στην αποτελεσματικότερη αντιμετώπιση των περιστατικών covid-19 με την παράδοση ιατρικού εξοπλισμού νέας γενιάς, αξίας μισού εκατομμυρίου ευρώ, ο οποίος έχει ήδη τοποθετηθεί και βρίσκεται σε πλήρη λειτουργία στη νέα, υπερσύγχρονη πτέρυγα του νοσοκομείου «Ευαγγελισμός», καλύπτοντας κρίσιμες ανάγκες για περισσότερες από 30 κλίνες ΜΕΘ του Νοσοκομείου.