Οι στόχοι ESG της UPS

Body

H όμιλος υπηρεσιών Logistics, UPS, πραγματοποίησε πρόσφατα την καθιερωμένη ενημέρωση επενδυτών και αναλυτών αναδεικνύοντας τις προτεραιότητες της στρατηγικής της.

Αναφορικά με τα κριτήρια ESG η εταιρεία παρουσίασε μια σειρά από νέους στόχους βιωσιμότητας (ESG), συμπεριλαμβανομένης της δέσμευσής της για ουδέτερο ισοζύγιο ως προς τις εκπομπές διοξειδίου του άνθρακα (εκπομπές επιπέδου 1,2 και 3) για τις παγκόσμιες δραστηριότητές της ως το 2050. 

Οι ενδιάμεσοι περιβαλλοντικοί στόχοι ως το 2035 περιλαμβάνουν:

  • 50% μείωση CO2 ανά πακέτο που παραδίδεται παγκοσμίως (για την κατηγορία των μικρών πακέτων και με έτος βάσης το 2020). 
  • 100% κάλυψη των αναγκών ηλεκτροδότησης της εταιρείας από ανανεώσιμες πηγές ενέργειας.
  • 30% των καυσίμων που χρησιμοποιούνται από τον εναέριο στόλο της εταιρείας παγκοσμίως να είναι βιώσιμα.

H στρατηγικής της εταιρείας για τα επόμενα τρία χρόνια βασίζεται σε τρεις άξονες: Πρώτα ο Πελάτης, Κίνητρό μας οι Άνθρωποί μας, Οδηγός μας η Καινοτομία (Customer First, People Led, Innovation Driven). 

Πρώτα ο πελάτης

 Η στρατηγική της UPS σε αυτόν τον άξονα εστιάζει στην παροχή της βέλτιστης ψηφιακής εμπειρίας, που υποστηρίζεται από ένα παγκόσμιο δίκτυο smart logistics. Η εταιρεία παρουσίασε τις ενέργειες που θα υλοποιήσει για να κάνει ακόμα πιο εύκολη και αποτελεσματική τη συνεργασία με τους πελάτες της. Ο άξονας αυτός δίνει έμφαση στην κατάργηση κάθε εμπόδιου στη συνεργασία με την UPS και θα αξιολογείται βάσει του δείκτη Net Promoter Score (NPS). Στόχος της εταιρείας σε NPS για το 2023 είναι από 50 μονάδες και πάνω. 

Κίνητρο μας οι άνθρωποί μας

Η εταιρεία συζήτησε τα μέτρα που λαμβάνει για να βελτιώσει περαιτέρω την εμπειρία των εργαζομένων της και την πρόθεσή τους να συστήσουν την UPS ως εργοδότη επιλογής. Στόχος της εταιρείας για το 2023 είναι το ποσοστό ως προς το ενδεχόμενο να την προτείνουν οι εργαζόμενοι της ως εταιρεία επιλογής να φτάσει τουλάχιστον το 80%. 

Οδηγός μας η καινοτομία

Με την ανάδειξη πρωτοβουλιών τεχνολογίας και παραγωγικότητας, η UPS αποτύπωσε την προσέγγιση της για δημιουργία αξίας για τους μετόχους, παρέχοντας σταθερά υψηλότερες αποδόσεις στο επενδυμένο κεφάλαιο, καθώς και αποδόσεις στους μετόχους μέσω μερισμάτων και επαναγοράς μετοχών. 

Αρθρογράφος
Κύριος χαρακτηρισμός περιεχομένου
Image
Επικεφαλίδα

Η εταιρεία ανακοίνωσε τις στρατηγικές της προτεραιότητες και τους νέους στόχους βιωσιμότητας με με απώτερο στόχο το ουδέτερο ισοζύγιο ως προς τις εκπομπές διοξειδίου του άνθρακα (εκπομπές επιπέδου 1,2 και 3) για τις παγκόσμιες δραστηριότητές της ως το 2050.