υπερτουρισμός

Oι μακροπρόθεσμες επιπτώσεις του καιροσκοπισμού στον τουρισμό

Submitted by teopanagoulis on Mon, 11/04/2024 - 13:46

Στη δυναμική και ανταγωνιστική ξενοδοχειακή βιομηχανία, η προσφορά Value for Money (Αξία για τα χρήματα) αποτελεί κρίσιμο στοιχείο για την μακροπρόθεσμη επιτυχία. Η έννοια αυτή αναφέρεται στην παροχή υπηρεσιών και εμπειριών που ευθυγραμμίζονται με τις προσδοκίες των πελατών, ή και τις ξεπερνούν, σε σχέση με την τιμή που πληρώνουν.

Reimagine Tourism: Υπερτουρισμός και Βιώσιμος τουρισμός

Στο πάνελ για τον «Βιώσιμο τουρισμό» και την έννοια του «υπερτουρισμού» συμμετείχαν η Ιωάννα Δρέττα, πρόεδρος της Marketing Greece, ο ειδικός σε ζητήματα βιωσιμότητας Martin Hohn, ο CEO της Lampsa Hellenic Hotels SA Αναστάσιος Χωμενίδης, και η Travel Writer & Editor Rachel Howard, υπό τον συντονισμό της δημοσιογράφου Ηλιάνας Μάγρα, οι οποίοι αποπειράθηκαν μια εναλλακτική προσέγγιση του θέματος.

.

Bloomberg: Ο υπερτουρισμός αφανίζει τους αμπελώνες της Σαντορίνης

Τα ασβεστωμένα σοκάκια της Σαντορίνης θα γεμίσουν με 3,4 εκατομμύρια τουρίστες φέτος το καλοκαίρι. Όπως γράφει το Bloomberg, δεν θα χαρούν όλοι να τους δουν.

.

«Ο τουρισμός καταστρέφει τους αμπελώνες», λέει μιλώντας στο ειδησεογραφικό πρακτορείο ο οινοπαραγωγός Ματθαίος Αργυρός. Το οινοποιείο της οικογένειάς του, που ιδρύθηκε το 1903, παράγει κρασί από το ένα τέταρτο των αμπελώνων του νησιού και προειδοποιεί ότι οι τιμές της γεωργικής γης έχουν εκτοξευθεί, καθώς οι κατασκευαστές ζητούν χώρο για να χτίσουν περισσότερα καταλύματα για διακοπές.