Coca-Cola Τρία Έψιλον

Η Coca-Cola Τρία Έψιλον στην πρώτη γραμμή για την προστασία του νερού στο Αίγιο

Η Coca-Cola Τρία Έψιλον και ο Δήμος Αιγιαλείας ανακοινώνουν ένα νέο έργο για την προστασία των υδατικών πόρων στην περιοχή του Αιγίου, που θα υλοποιηθεί σε συνεργασία με το Global Water Partnership-Mediterranean (GWP-Med) κα

Επένδυση Coca-Cola HBC σε Κέντρο Έρευνας & Ανάπτυξης στην Ελλάδα

Ο Όμιλος Coca-Cola HBC προχώρησε σε επένδυση 350.000 ευρώ στο Κέντρο Έρευνας & Ανάπτυξης (R&D Centre) στην Ελλάδα, επιβεβαιώνοντας τη διαχρονική δέσμευσή του στην καινοτομία. Η επένδυση αυτή ενισχύει τον ρόλο του Coca-Cola HBC R&D Centre ως κόμβο καινοτομίας για το 24/7 χαρτοφυλάκιο του Ομίλου.

.

Το Φυσικό Μεταλλικό Νερό ΑΥΡΑ στηρίζει τον 42ο Αυθεντικό Μαραθώνιο της Αθήνας

 Το Φυσικό Μεταλλικό Νερό ΑΥΡΑ της Coca-Cola Τρία Έψιλον συμμετείχε για 28η συνεχή χρονιά στον Αυθεντικό Μαραθώνιο της Αθήνας στις 8 και 9 Νοεμβρίου, ως επίσημος χορηγός ενυδάτωσης και επίσημο νερό του αγώνα, επιβεβαιώνοντας για ακόμη μία φορά τη δέσμευσή του να βρίσκεται δίπλα σε όσους επιλέγουν έναν ενεργό και υγιεινό τρόπο ζωής.

.

Coca-Cola Τρία Έψιλον: Για 11η χρονιά στη λίστα με τις πιο πιο αξιοθαύμαστες επιχειρήσεις της Ελλάδας

Για 11η συνεχή χρονιά η Coca-Cola Τρία Έψιλον βρίσκεται ανάμεσα στις πιο αξιοθαύμαστες επιχειρήσεις της Ελλάδας, σύμφωνα με τη λίστα Most Admired Companies 2025 του Fortune Greece. Η εταιρεία αναδείχθηκε ως η κορυφαία επιχείρηση στον κλάδο τροφίμων και ποτών και 4η στη συνολική κατάταξη από κάθε κλάδο. 

.

Coca-Cola στην Ελλάδα: Πρόγραμμα προστασίας νερού για την ορθολογική διαχείριση των υδατικών πόρων

Η Coca-Cola στην Ελλάδα, σε συνεργασία με τον Διεθνή Οργανισμό Global Water Partnership - Mediterranean (GWP-Med) και το Μεσογειακό Γραφείο Πληροφόρησης (ΜΙΟ-ECSDE / MEdIES), υλοποιεί προγράμματα εκπαίδευσης για 750 μαθητές, με στόχο την καλλιέργεια περιβαλλοντικής συνείδησης και υπεύθυνης διαχείρισης των υδατικών πόρων.

.

«ΖΗΣΕ ΤΟ ΛΑΪΒ»: Tο δυνατό μήνυμα που απευθύνει η Amita Motion στη νέα γενιά

Η Amita Motion της Coca-Cola Τρία Έψιλον, ο αγαπημένος χυμός των νέων, παρουσιάζει την καμπάνια «ΖΗΣΕ ΤΟ ΛΑΪΒ»,  που καλεί τη νεολαία να ζήσει κάθε στιγμή με αληθινό συναίσθημα και φυσική παρουσία. Η νέα καμπάνια εστιάζει στη σημασία του να μοιραζόμαστε αληθινές στιγμές, εμπνέοντας τη μετάβαση από την παθητική παρακολούθηση ψηφιακού περιεχομένου στην αυθεντική, ανθρώπινη σύνδεση.

.