Business News

Η πλήρως ανακυκλώσιμη συσκευασία Tsakiris Sticks Cup έρχεται σε δύο νέες γεύσεις!

Τα Tsakiris Chips της Coca-Cola Τρία Έψιλον επεκτείνουν την οικογένεια των Tsakiris Sticks Cups με δύο νέες, απολαυστικές γεύσεις: CheeseBurger και Spicy Hot.

.

Όμιλος ΑΒΑΞ: Μεγάλη αύξηση κύκλου εργασιών 23%, καθαρών κερδών 47% και EBITDA στα 26,2 εκατ. ευρώ, στο Α’ Τρίμηνο του 2025

Την ισχυρή δυναμική που έχει αποκτήσει ο Όμιλος ΑΒΑΞ αποτυπώνουν τα οικονομικά στοιχεία του Α’ Τριμήνου που ανακοίνωσε η εταιρία, καθώς καταγράφουν μεγάλη αύξηση 23% στον τζίρο και εκτίναξη 47% στα καθαρά μετά φόρων κέρδη σε σύγκριση με την αντίστοιχη περίοδο πέρυσι.

.

Και επίσημα μέλος του Renewables Grid Initiative o ΑΔΜΗΕ

Και επίσημα μέλος του Renewables Grid Initiative (RGI) είναι πλέον ο ΑΔΜΗΕ. Με αφορμή αυτήν την εξέλιξη, ο Διευθύνων Σύμβουλος του ΑΔΜΗΕ, Μάνος Μανουσάκης δήλωσε: «Είμαστε ενθουσιασμένοι που εντασσόμαστε στο Renewables Grid Initiative, μια κορυφαία ευρωπαϊκή πλατφόρμα στο μεταβαλλόμενο ενεργειακό τοπίο, ενισχύοντας τη συνεργασία μεταξύ βασικών φορέων, σε αυτή την κρίσιμη στιγμή της πράσινης μετάβασης. Η μετάβαση σε βιώσιμα, κλιματικά ουδέτερα ενεργειακά συστήματα απαιτεί συντονισμένη δράση από διαχειριστές δικτύου, φορείς χάραξης πολιτικής, ΜΚΟ και όχι μόνο.

Principia Aeolus: Το προφίλ της νέας θυγατρικής της Principia

Την Πέμπτη 26 Ιουνίου συστάθηκε η Principia Aeolus Μονοπρόσωπη ΑΕ, που αποτελεί θυγατρική εταιρεία της Principia. Η Principia Aeolus θα δραστηριοποιείται κατά κύριο λόγο στον τομέα υπηρεσιών εταιρειών χαρτοφυλακίου (Holding), ενώ ως δευτερεύουσες δραστηριότητες θα έχει την παροχή συμβουλών στρατηγικής διαχείρισης, τις υπηρεσίες ανάπτυξης ανθρώπινου δυναμικού, την παραγωγή ηλεκτρικού ρεύματος, καθώς και κατασκευαστικές εργασίες κοινωφελών έργων ηλεκτρικής ενέργειας και τηλεπικοινωνιών.

Εκπτώσεις σε νέα κλιματιστικά από τα Public για την στήριξη ευάλωτων νοικοκυριών

Τα Public, με στόχο την ενίσχυση των ενεργειακά ευάλωτων πολιτών, προσφέρουν ένα σύγχρονο, οικονομικό και αποδοτικότερο κλιματιστικό σε ακόμα πιο προσιτή τιμή. Έτσι, σε συνέχεια της νέας καμπάνιας με βασικό μήνυμα “Don’t Worry Go Public”, ανακοινώνουν τη συνεργασία τους με τον Δήμο Αθηναίων και την ένταξή τους στο δίκτυο συνεργαζόμενων επιχειρήσεων, συμμετέχοντας στην Κάρτα Ενεργειακής Ωφέλειας που εκδίδει το Γραφείο Αντιμετώπισης της Ενεργειακής Φτώχειας (ΓΑΕΦ).

.

Ξεπέρασαν τα 50 τα καταστήματα ΔΕΗ νέας γενιάς πανελλαδικά

Ξεπέρασε το ορόσημο των 50 καταστημάτων το δίκτυο νέων και ανακαινισμένων καταστημάτων ΔΕΗ πανελλαδικά, με τον μετασχηματισμό του δικτύου σε όλη τη χώρα, να προχωρά δυναμικά. Έχοντας τον πελάτη, τις ανάγκες και την εμπειρία του στο επίκεντρο, τα νέα καταστήματα ΔΕΗ σχεδιάστηκαν για να παρέχουν μία μοναδική εμπειρία στην ψηφιακή εποχή, με μοντέρνο σχεδιασμό, ολοκληρωμένες υπηρεσίες ενέργειας, γρήγορη εξυπηρέτηση και διευρυμένο ωράριο. 

.

Η Titan Cement International μετονομάζεται σε Titan

Η Titan Cement International S.A., μητρική εταιρία του Ομίλου ΤΙΤΑΝ, μετονομάστηκε σε Titan S.A. μετά από έγκριση της Έκτακτης Γενικής Συνέλευσης των μετόχων, σηματοδοτώντας ένα νέο κεφάλαιο στην 123χρονη πορεία του Ομίλου.

.

Το χρηματιστηριακό σύμβολο «TITC» παραμένει αμετάβλητο σε Euronext και Χρηματιστήριο Αθηνών.  Το ανανεωμένο λογότυπο και το μήνυμα «Μαζί χτίζουμε έναν καλύτερο κόσμο» συνεχίζουν να αντικατοπτρίζουν τη δέσμευση του ΤΙΤΑΝ στην καινοτομία, τη βιώσιμη ανάπτυξη και τη δημιουργία μακροχρόνιας αξίας.

Όμιλος ΔΕΗ: Οδηγός για το ενεργειακό μέλλον της χώρας το υβριδικό νησί της Αστυπάλαιας

Καταδεικνύοντας την προσήλωση στον ενεργειακό μετασχηματισμό και την καινοτομία, ο Όμιλος ΔΕΗ ξεκίνησε την κατασκευή ενός ειδικού πιλοτικού υβριδικού έργου στην Αστυπάλαια, το οποίο θα συνδυάζει την ηλιακή ενέργεια και την ηλεκτροχημική αποθήκευση.

.

Η Lidl Ελλάς επαναπροσδιορίζει τη φρεσκάδα, επενδύοντας σε αυθεντικότητα και ελληνικότητα

Η Lidl Ελλάς παρουσιάζει τη νέα της καλοκαιρινή καμπάνια «Πραγματικά Φρέσκα στα Lidl», μια καινοτόμα προσέγγιση στην προβολή της φρεσκάδας, που συνδυάζει κινηματογραφική αισθητική, αυθεντικές εμπειρίες και ελληνικό φως. Η καμπάνια ξεχωρίζει για τη δημιουργική της σύλληψη, μετατρέποντας την καθημερινή εμπειρία των φρούτων και λαχανικών σε ένα οπτικοακουστικό ταξίδι αισθήσεων.

.