Συμμαχία της Γλασκόβης Net-Zero

Τα μέσα ενημέρωσης έχουν μεγάλη ευθύνη στην εποχή της υπερθέρμανσης του πλανήτη

Submitted by jmantzikos on Tue, 11/15/2022 - 14:16

Κανείς δεν πιστεύει ότι η αγορά ενός ανακυκλωμένου t-shirt θα σώσει τον κόσμο. Όμως όλοι έχουν την ευθύνη να δράσουν στη μάχη για την επίτευξη της κλιματικής ουδετερότητας. Προς το παρόν, η μάχη χάνεται. Όπως καθιστά σαφές η τελευταία έκθεση του περιβαλλοντικού προγράμματος του ΟΗΕ, ο κόσμος βρίσκεται σε καλό δρόμο για υπερθέρμανση του πλανήτη έως και 2,8C μέχρι το τέλος του αιώνα χωρίς την εφαρμογή των σημερινών δεσμεύσεων, μετά από αυτό που περιγράφεται ως "χαμένος χρόνος" αδράνειας από την COP26 τον περασμένο Νοέμβριο.

Pimco, Fidelity και Capital Group δεν μετέχουν στην Συμμαχία της Γλασκόβης για το Net-Zero

Η Συμμαχία της Γλασκόβης για το Net-Zero (GFANZ), τα μέλη της οποίας επιβλέπουν 130 τρισεκατομμύρια δολάρια, δυσκολεύεται να προσελκύσει μερικά από τα κορυφαία ονόματα στη διαχείριση χρημάτων. Μεταξύ αυτών, η Pacific Investment Management Co., η Fidelity Investments, η Capital Group, η T. Rowe Price Group Inc., η PGIM, η Northern Trust Asset Management και οι μονάδες διαχείρισης κεφαλαίων της Goldman Sachs Group Inc. και της Morgan Stanley.