Η ερμηνεία του ESG διαφέρει από πελάτη σε πελάτη

Submitted by faidra on Fri, 11/05/2021 - 12:36

Αυτό δήλωσε η διευθύντρια επενδύσεων της Tilney Smith & Williamson (TS&W), Rebecca Davidson, στο Συνέδριο Υπεύθυνων Επενδύσεων που διοργάνωσε η TS&W και εξήγησε πως οι απαιτήσεις των πελατών για περιβαλλοντικά, κοινωνικά θέματα και θέματα διακυβέρνησης (ESG) αποτελούν την κύρια πρόκληση κατά τη δημιουργία ενός ηθικού, βιώσιμου ή ESG χαρτοφυλακίου.

H Davidson δήλωσε: «Δεν είναι ένα μέγεθος που ταιριάζει σε όλους, αυτό θα διαφέρει σημαντικά από πελάτη σε πελάτη. Υπάρχουν πελάτες που έρχονται σε εμάς και λένε ότι θέλουν το χαρτοφυλάκιό τους να κάνει ένα λογικό επίπεδο καλής λειτουργίας. Στη συνέχεια, θα έχετε εκείνους που έχουν πολύ συγκεκριμένες ατζέντες».

«Είχα πελάτες που ρωτούσαν για την αποψίλωση των δασών ή την εκπροσώπηση των φύλων στα διοικητικά συμβούλια» συμπλήρωσε και τόνισε «Άλλοι πελάτες ζήτησαν να αποφεύγουμε δικαιοδοσίες που έχουν κακή εικόνα για τα δικαιώματα των ΛΟΑΤ. Νομίζω ότι ο κλάδος έχει διανύσει πολύ δρόμο και έχει εξελιχθεί ώστε να ανταποκριθεί σε ορισμένα από αυτά τα αιτήματα, αλλά έχουμε ακόμη πολύ δρόμο μπροστά μας για να διασφαλίσουμε ότι θα έχουμε το εύρος των προσφορών που θα εκπροσωπούν τους πελάτες μας».

Image
Η ερμηνεία του ESG διαφέρει από πελάτη σε πελάτη
Ειπώθηκε από:
Rebecca Davidson (TS&W)