Μεθανόλη

Οι μεταφορείς ποντάρουν στην πράσινη μεθανόλη για τη μείωση των εκπομπών

Οι ναυλωτές εμπορευματοκιβωτίων παραγγέλνουν πλοία που κινούνται με μεθανόλη για να μειώσουν τις εκπομπές αερίων του θερμοκηπίου, αλλά θα χρειαστούν χρόνια για να καλύψει η παραγωγή ανανεώσιμης μεθανόλης τη ζήτηση και να μειωθεί το κόστος, δήλωσαν στελέχη του κλάδου.

.

Το πρώτο πράσινο πλοίο μεταφοράς εμπορευματοκιβωτίων με καύσιμο τη μεθανόλη, που ανήκει στην A.P. Moller-Maersk, απέπλευσε από τη Νότια Κορέα τον Ιούλιο. Ο αριθμός των πλοίων αυτών αναμένεται να ξεπεράσει τα 200 μέχρι το 2028, από 30 φέτος, σύμφωνα με τις προβλέψεις της εταιρείας συμβούλων DNV.

Bloomberg: Fund του Μπιλ Γκέιτς υποστηρίζει τη μεθανόλη ως πράσινο καύσιμο για τη Ναυτιλία

H ναυτιλιακή βιομηχανία εξέπεμψε ποσότητα-ρεκόρ 936 εκατομμυρίων μετρικών τόνων διοξειδίου του άνθρακα το 2021, σύμφωνα με στοιχεία του Bloomberg. «Αυτό είναι λιγότερο από το 3% των παγκόσμιων εκπομπών CO2, ωστόσο περισσότερο από αυτό που παράγει η Γερμανία - η μεγαλύτερη βιομηχανική οικονομία της Ευρώπης - μέσα σε ένα χρόνο», σχολιάζει χαρακτηριστικά το πρακτορείο.