ΙΟΒΕ

Ν. Βέττας (ΙΟΒΕ): Κενό χρηματοδότησης 30 δισ. ευρώ στην πράσινη ανάπτυξη έως το 2030

Η συμβολή και του τραπεζικού κλάδου στην αειφόρο ανάπτυξη και την προστασία του περιβάλλοντος βρέθηκε στο επίκεντρο της συζήτησης της Ελένης Βρεττού, διευθύνουσας συμβούλου της Attica Bank και του Νίκου Βέττα, γενικού διευθυντή ΙΟΒΕ και καθηγητή του Οικονομικού Πανεπιστημίου Αθηνών σε πάνελ στο πλαίσιο Διεθνούς Συνεδρίου του ΤΜΕΔΕ με θέμα «Redefining the Future Horizons: Σχεδιάζοντας τις βιώσιμες στρατηγικές του αύριο».

.

ΕΥ και ΙΟΒΕ: Η συνεισφορά των ευρωπαϊκών πηγών άμεσης χρηματοδότησης στην οικονομική ανάπτυξη της Ελλάδας

Μελέτη για την πορεία υλοποίησης των ευρωπαϊκών προγραμμάτων άμεσης χρηματοδότησης στην Ελλάδα κατά την προγραμματική περίοδο 2014-2020, εκπόνησαν η ΕΥ Ελλάδος και το Ίδρυμα Οικονομικών και Βιομηχανικών Ερευνών (ΙΟΒΕ).

Βαρύς ο λογαριασμός της κλιματικής αλλαγής για την ελληνική οικονομία

κλιματική αλλαγή είναι ήδη εδώ και κοστίζει ακριβά, με επιπτώσεις στις ζωές όλων μας, αλλά και στην οικονομία. Σύμφωνα με εκτιμήσεις της Τράπεζας της Ελλάδος, το ΑΕΠ της χώρας μπορεί να υποστεί μια ετήσια μείωση έως και 6% μέχρι το 2100 ή σωρευτικά 701 δισ. ευρώ αν δεν ληφθούν μέτρα μετριασμού και προσαρμογής στην κλιματική αλλαγή.

.

Παρουσιάστηκε έκθεση ΙΟΒΕ για την κλιματική αλλαγή – «Επιτακτική η ανάγκη έγκαιρης δράσης»

Eκδήλωση για την παρουσίαση της μελέτης με θέμα «Προσαρμογή στην κλιματική αλλαγή: Προκλήσεις και προοπτικές για την ελληνική οικονομία» διοργάνωσε σήμερα η Τράπεζα της Ελλάδος. Η μελέτη εκπονήθηκε από το Ίδρυμα Οικονομικών και Βιομηχανικών Ερευνών (ΙΟΒΕ), με την υποστήριξη της Τράπεζας της Ελλάδος. Η μελέτη αναφέρεται μεταξύ άλλων στις προκλήσεις που απορρέουν από την προσαρμογή στην κλιματική αλλαγή για την ελληνική οικονομία και τις προοπτικές αύξησης της χρηματοδότησης των σχετικών δράσεων. 

.

ΙΟΒΕ: Οι προκλήσεις για την ακτοπλοΐα στο δρόμο προς τη «πράσινη» μετάβαση

«Οι προτεινόμενες από την Ευρωπαϊκή Επιτροπή πολιτικές για το κλίμα (δέσμη μέτρων «Fit for 55») μπορούν να αυξήσουν το κόστος λειτουργίας της εγχώριας ακτοπλοΐας κατά 207 εκατ. ευρώ το 2026 (σε σύγκριση με σενάριο μη εφαρμογής των μέτρων), εάν δεν ληφθούν κατάλληλα μέτρα προσαρμογής».

.