ΓΕΚ ΤΕΡΝΑ

ΓΕΚ ΤΕΡΝΑ: Προσαρμοσμένα καθαρά κέρδη 106,6 εκατ. στο εννεάμηνο

Συνεχίστηκε η αύξηση των μεγεθών του Ομίλου ΓΕΚ ΤΕΡΝΑ από την αρχή του έτους, με όλους τους τομείς δραστηριότητας να καταγράφουν άνοδο. Πιο συγκεκριμένα, τα συνολικά έσοδα παρουσίασαν αύξηση κατά 28,7% και ανήλθαν σε € 2.874,9 εκατ., ενώ η λειτουργική κερδοφορία (adj.EBITDA) ενισχύθηκε κατά 66,2%, φθάνοντας τα € 463,9 εκατ., με το σχετικό περιθώριο (adj.EBITDA margin) να ανέρχεται σε 16,1% έναντι 12,5%, σε συνέχεια του βελτιωμένου μείγματος πωλήσεων.

.

ΓΕΚ Τέρνα: Deal για έργα αντλησιοταμίευσης 1,5 δισ. ευρώ στην Ουκρανία

Μνημόνιο Συνεργασίας (MoU) με την UKRHYDROENERGO για την από κοινού ανάπτυξη και υλοποίηση μεγάλων υδροηλεκτρικών και αντλησιοταμιευτικών έργων στην Ουκρανία, συνολικού προϋπολογισμού περίπου 1,5 δισ. ευρώ, ανακοίνωσε ότι υπέγραψε η ΓΕΚ ΤΕΡΝΑ , μέσω της 100% θυγατρικής της ΤΕΡΝΑ. 

.

Πέτρος Σουρέτης (ΓΕΚ ΤΕΡΝΑ): Τι καθορίζει το μέλλον των υποδομών

Τέσσερις παράγοντες καθορίζουν το μέλλον του κατασκευαστικού κλάδου, η αξία του οποίου, σε ευρωπαϊκό επίπεδο, από περίπου 2 τρισ. ευρώ σήμερα, αναμένεται να αυξηθεί σε σχεδόν 3 τρισ. ευρώ έως το 2035, όπως ανέφερε ο Εντεταλμένος Σύμβουλος του Ομίλου ΓΕΚ ΤΕΡΝΑ, Πέτρος Σουρέτης, στο 8th Athens Investment Forum.

Σουρέτης (ΓΕΚ ΤΕΡΝΑ): Το κυκλοφοριακό απαιτεί πολιτική απόφαση

Το κυκλοφοριακό πρόβλημα της Αττικής αποτελεί κυρίως ευθύνη της Πολιτείας, δήλωσε χθες στο συνέδριο Green Deal του ΤΕΕ ο Εντεταλμένος Σύμβουλος του Ομίλου ΓΕΚ ΤΕΡΝΑ, Πέτρος Σουρέτης. Όπως τόνισε, απαιτείται η Πολιτεία, η Περιφέρεια, οι φορείς και το ΤΕΕ να καθίσουν στο ίδιο τραπέζι, με στόχο να σταματήσει η κυκλοφοριακή παράλυση της Αττικής. «Λύσεις υπάρχουν εδώ και χρόνια. Το ζητούμενο είναι να ληφθεί άμεσα η πολιτική απόφαση για την υλοποίησή τους», υπογράμμισε.

.

ΓΕΚ ΤΕΡΝΑ σε αναλυτές: Γιατί η ισχυρή ανάπτυξη θα συνεχιστεί

«Η ανάπτυξη του Ομίλου ΓΕΚ ΤΕΡΝΑ δεν είναι μόνο βιώσιμη, καθώς στηρίζεται σε υψηλής ποιότητας και ανθεκτικά assets, αλλά θα έχει και συνέχεια, με πολλές επενδύσεις να εισέρχονται σε εμπορική λειτουργία» σημείωσε ο Πρόεδρος και Διευθύνων Σύμβουλος του Ομίλου, Γιώργος Περιστέρης, κατά τη χθεσινή τηλεδιάσκεψη αναλυτών για την παρουσίαση των οικονομικών αποτελεσμάτων πρώτου εξαμήνου του 2025.

ΓΕΚ ΤΕΡΝΑ: Η EBRD επενδύει 50 εκατ. ευρώ στο ομόλογο

Η Ευρωπαϊκή Τράπεζα Ανασυγκρότησης και Ανάπτυξης (EBRD) επενδύει 50 εκατ ευρώ. στο ομόλογο ύψους 500 εκατ. ευρώ της ΓΕΚ ΤΕΡΝΑ. Υπενθυμίζεται ότι το ομόλογο διάρκειας επτά ετών, θα εισαχθεί στο Χρηματιστήριο Αθηνών.

.

Σε σχετική ανακοίνωση επισημαίνεται ότι η επένδυση της EBRD θα χρησιμοποιηθεί για τη στήριξη των projects της ΓΕΚ ΤΕΡΝΑ στην παραγωγή ανανεώσιμης ενέργειας, στα συστήματα αποθήκευσης με μπαταρίες, στις κοινωνικές υποδομές, και στην ύδρευση και επεξεργασία λυμάτων σε όλη την Ελλάδα, τη Ρουμανία, την Αλβανία και το Κόσοβο.

ΓΕΚ ΤΕΡΝΑ: Ψήφος εμπιστοσύνης από το χρηματιστήριο στο νέο ομόλογο

To Xρηματιστήριο Αθηνών υποδέχθηκε σήμερα τη Διοίκηση, στελέχη και συνεργάτες της ΓΕΚ ΤΕΡΝΑ με αφορμή την έναρξη διαπραγμάτευσης του ομολογιακού δανείου της εταιρείας στην Κύρια Αγορά. O Πρόεδρος και Διευθύνων Σύμβουλος του Ομίλου ΓΕΚ ΤΕΡΝΑ κ. Γιώργος Περιστέρης κήρυξε την έναρξη της σημερινής συνεδρίασης.

.

Υπερκάλυψη κατά 2,4 φορές για το ομόλογο της ΓΕΚ ΤΕΡΝΑ

Με υπερκάλυψη κατά 2,4 φορές ολοκληρώθηκε η δημόσια προσφορά στο πλαίσιο της έκδοσης ομολογιακού δανείου, 7ετούς διάρκειας, ύψους έως 500 εκατ. ευρώ από την ΓΕΚ ΤΕΡΝΑ, ενώ η τελική απόδοση αναμένεται να διαμορφωθεί στο 3,2%.

.

Με βάση όσα γίνονται γνωστά, προσφέρθηκαν κεφάλαια της τάξης του 1,2 δισ. ευρώ. Πρόκειται για το μεγαλύτερο ποσό που συγκεντρώθηκε σε εταιρική ομολογιακή έκδοση από ενάρξεως λειτουργίας της αγοράς ομολόγων του Χρηματιστηρίου Αθηνών.

Περδικάρης (ΤΕΡΝΑ): Προτεραιότητα σε υποδομές ύδρευσης & διαχείριση απορριμμάτων

Άμεσες ενέργειες από την πλευρά της ελληνικής πολιτείας απαιτούνται, προκειμένου να μην δημιουργηθεί επενδυτικό κενό μετά την ολοκλήρωση – το καλοκαίρι του 2026 – του Ταμείου Ανάκαμψης και Ανθεκτικότητας, όπως ανέφερε ο πρόεδρος της ΤΕΡΝΑ, Γιώργος Περδικάρης, στο 8ο Συνέδριο Υποδομών και Μεταφορών (ITC 2025), μιλώντας στην «τράπεζα των κατασκευών». «Πιστεύουμε σε μια ισορροπημένη ανάπτυξη μεταξύ δημόσιου και ιδιωτικού τομέα. Άλλωστε, το 50% του τζίρου μας προέρχεται από ίδιες επενδύσεις, το 30% από τον ιδιωτικό τομέα και μόλις το 20% από δημόσια έργα.