ΕΠΑΦΟΣ: Έναρξη Υπηρεσιών Helpdesk για τα διαδραστικά και ρομποτικά συστήματα όλων των δημοσίων σχολείων

Body

Η εταιρεία ΕΠΑΦΟΣ, μέλος του Ομίλου Quest, ανακοινώνει την έναρξη παροχής των Υπηρεσιών Helpdesk για τα διαδραστικά και ρομποτικά συστήματα των Δημοσίων σχολείων.

.

Το Έργο περιλαμβάνει την οργάνωση και λειτουργία Εξειδικευμένου Γραφείου Helpdesk, το οποίο θα παρέχει υποστήριξη τηλεφωνικά και ηλεκτρονικά (Web και email) σε εκπαιδευτικούς και σχολικές μονάδες. Σκοπός του έργου είναι η έγκαιρη και ουσιαστική υποστήριξη όλων των εκπαιδευτικών στη χρήση και κυρίως στην αξιοποίηση των διαδραστικών συστημάτων και του εξοπλισμού της ρομποτικής και STEM, τα οποία εγκαθίστανται σε όλα τα Δημόσια σχολεία της χώρας.

Οι βασικές Υπηρεσίες του Γραφείου Υποστήριξης, που θα παρέχονται τις ημέρες λειτουργίας των σχολείων 08:00 – 20:00 αφορούν σε:

  • Παροχή πληροφοριών για τη λειτουργία του λογισμικού, του υλικού και της διαλειτουργικότητας.
  • Απαντήσεις σε ερωτήσεις που αφορούν στη λειτουργία του εξοπλισμού.
  • Παροχή περιεχομένου υπό τη μορφή οδηγού συχνών ερωτήσεων – απαντήσεων, εγχειριδίου βοήθειας και τεκμηρίωσης αντιμετώπισης προβλημάτων.
  • Διεξαγωγή Σεμιναρίων Εξοικείωσης.

Όπως δήλωσε ο Χρήστος Χαλδαιόπουλος, Διευθύνων Σύμβουλος της ΕΠΑΦΟΣ«H εταιρεία μας είναι προσηλωμένη στη σχεδίαση και παροχή λύσεων και υπηρεσιών που σκοπό έχουν τη βέλτιστη αξιοποίηση των νεών ψηφιακών τεχνολογιών από την εκπαιδευτική κοινότητα. Mε υψηλό αίσθημα ευθύνης, έχουμε αναλάβει το νέο αυτό έργο, καθώς πιστεύουμε ότι θα διαδραματίσει καίριο ρόλο στην πλήρη υποστήριξη όλων των εκπαιδευτικών που θα χρησιμοποιήσουν τον εξοπλισμό και την επιτυχή ενσωμάτωση των νέων τεχνολογιών στην εκπαιδευτική διαδικασία.

Σημειώνεται ότι τα διαδραστικά και ρομποτικά συστήματα εγκαθίστανται στα σχολεία στο πλαίσιο της Πράξης: «Sub.3 Προμήθεια και εγκατάσταση διαδραστικών συστημάτων μάθησης», με κωδικό ΟΠΣ ΤΑ 5149224, της Δράσης: «16676 – ΨΗΦΙΑΚΟΣ ΜΕΤΑΣΧΗΜΑΤΙΣΜΟΣ ΤΗΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ» του Ταμείου Ανάκαμψης και Ανθεκτικότητας, το οποίο χρηματοδοτείται από την Ευρωπαϊκή Ένωση – NextGenerationEU με Αναθέτουσα Αρχή την Επιτελική Δομή ΕΣΠΑ του Υπουργείου Παιδείας, Θρησκευμάτων και Αθλητισμού (Υ.ΠΑΙ.Θ.Α.).

Το συγκεκριμένο Έργο έχει διάρκεια 12 μηνών.

Στο πλαίσιο του έργου έχει διαμορφωθεί  η  επίσημη πύλη του Helpdesk https://www.stem-ib-support.gr/ , καθώς και η  εξειδικευμένη γραμμή τηλεφωνικής εξυπηρέτησης 210 69935225 .

Αρθρογράφος
Κύριος χαρακτηρισμός περιεχομένου
Image
Επικεφαλίδα

Το Έργο περιλαμβάνει την οργάνωση και λειτουργία Εξειδικευμένου Γραφείου Helpdesk, το οποίο θα παρέχει υποστήριξη τηλεφωνικά και ηλεκτρονικά (Web και email) σε εκπαιδευτικούς και σχολικές μονάδες.

Tags