Αθηναϊκή Στρωματοποιία: Επενδύεει στη διανομή, την τεχνολογία και τη βιωσιμότητα

Στα πλαίσια της συμπλήρωσης φέτος 55 χρόνια επιτυχημένης πορείας στην ελληνική αγορά, η εταιρεία διοργάνωσε συνέντευξη τύπου, στην οποία ο γενικός διευθυντής, Γιώργος Νιάρχος, αναφέρθηκε στα νέα προϊόντα, στα οικονομικά αποτελέσματα και στις επενδύσεις που έχουν προγραμματίσει για το 2023.  

 Με θεμέλιο τις στέρεες βάσεις που έθεσαν οι ιδρυτές της το 1967 και στρατηγικό όραμα για το μέλλον, η Αθηναϊκή Στρωματοποιία -περισσότερο γνωστή για τη μάρκα της Media Strom- συμπληρώνει φέτος 55 χρόνια κορυφαίας πορείας στην ελληνική αγορά.  

Η ιστορία της εταιρείας ξεκινάει από ένα ημιυπόγειο χώρο στο Μεταξουργείο, σε μια εποχή που ο κλάδος της στρωματοποιίας δεν ήταν οργανωμένος. Εξαρχής, η Αθηναϊκή Στρωματοποιία, στήριξε την ανάπτυξή της στην εξέλιξη της τεχνολογίας, καθώς και στην ικανότητα των ιδρυτών της να κατανοούν και να προβλέπουν τις ανάγκες των καταναλωτών και να ανταποκρίνονται σ’ αυτές με μια μεγάλη γκάμα προϊόντων έξυπνου σχεδιασμού και εξαιρετικής ποιότητας.

media strom

 
Σήμερα, 55 χρόνια αργότερα, η εταιρεία παραμένει πρώτη σε μερίδιο αγοράς στον κλάδο στην Ελλάδα, ενώ είναι διαρκώς αναπτυσσόμενη, με προτεραιότητα τον άνθρωπο, την τεχνολογία και το περιβάλλον.

Από το 2010 διαθέτει ένα σύγχρονο εργοστάσιο παραγωγής  στρωμάτων στην Ελλάδα και ένα από τα 3 σε πανευρωπαϊκό επίπεδο - μια πρότυπη βιομηχανία που παράγει πρωτοποριακά προϊόντα υψηλής ποιότητας και υγιεινής. Με τεχνολογία αιχμής και με το μοναδικό στην Ελλάδα εργαστήριο έρευνας & ανάπτυξης για την έκδοση πιστοποιητικών ποιότητας, το εργοστάσιο έχει δυνατότητα παραγωγής 1.000 στρωμάτων την ημέρα.   «Το 2010 ήρθαμε στο Μαρκόπουλο και επενδύσαμε στη χώρα μας σε μια περίοδο αποβιομηχανοποιησης λόγω της  οικονομικής κρίσης» ανέφερε ο κ. Νιάρχος. 
 
Αυτό είναι εφικτό χάρη στην κατάρτιση, την εμπειρία και την αφοσίωση των ανθρώπων της – ενός δυναμικού που αποτελείται από 230 εργαζόμενους, συνολικά στον Όμιλο. 

Στο πλαίσιο της συμπλήρωσης των 55 ετών λειτουργίας της Αθηναϊκής Στρωματοποιίας, ο Γενικός Διευθυντής της εταιρείας, κ. Γιώργος Νιάρχος δήλωσε: «Εάν ισχύει ότι η ιστορία επαναλαμβάνεται, αισθανόμαστε περήφανοι, που, με τη σφραγίδα της επιτυχίας των 55 περασμένων ετών, πορευόμαστε προς ένα μέλλον που προβλέπεται ακόμη πιο δυναμικό και επιτυχημένο. Ευχαριστούμε τους καταναλωτές που μας περιβάλλουν με τόση εμπιστοσύνη, καθώς και τους συνεργάτες μας που κερδίζουν αυτή την εμπιστοσύνη καθημερινά και δεσμευόμαστε να συνεχίσουμε να δημιουργούμε γι’ αυτούς κορυφαία προϊόντα ύπνου». 

Γιώργος Νιάρχος
Ο γενικός διευθυντής, Γιώργος Νιάρχος

Τα οικονομικά αποτελέσματα και στόχοι για το 2023 
 

Με πωλήσεις αξίας 26.500.000€ το 2022 (αύξηση 13,9% σε σχέση με το 2021), η Αθηναϊκή Στρωματοποιία έχει αναπτύξει ένα δίκτυο με πολλαπλά κανάλια που περιλαμβάνει περίπου 400 σημεία διάθεσης, 1.300 ξενοδοχεία, 18 πολυκαταστήματα, e-shops και συνεργασίες με την ελληνική ναυτιλία. 

Παράλληλα, η Εταιρεία δημιουργεί brands και συλλογές για διαφορετικές αγορές και καταναλωτικά κοινά, όπως τα Media Strom, Stromatex, Zenius - με αποκλειστική διάθεση στα Praktiker – και Sleep Dimmer. Από αυτά, η Media Strom αποτελεί το πιο αναγνωρίσιμο brand στην Ελλάδα, με ένα ευρύ δίκτυο 128 καταστημάτων στην Ελλάδα (Εταιρικά, Franchise & Shop in Shop). Νέα είσοδο στα brands της Αθηναϊκής Στρωματοποιίας αποτελεί το Sleep Dimmer, που προσφέρει ολοκληρωμένες λύσεις προϊόντων ύπνου, στο πλαίσιο ενός έξυπνου Sleep Concept.

Για το 2023 οι οικονομικοί στόχοι της εταιρείας είναι αύξηση 13% σε πωλήσεις σε σχέση με το 2022, φτάνοντας, δηλαδή, τα 30 εκατ. ευρώ και ebidta 7.3 εκατ. ευρώ.  

Επενδύσεις 

Η εταιρεία υλοποιεί ένα επενδυτικό πρόγραμμα για το 2023 ύψους 1 εκατ. ευρώ το οποία αφορά στη διανομή, στην τεχνολογία και στη βιωσιμότητα. Στην διανομή οι επενδύσεις αφορούν 3 νέα εταιρικά καταστήματα και ανάπτυξη του e commerce. Στην τεχνολογία οι επενδύσεις αφορούν την αναβάθμιση του ERP της Microsoft (μηχανογραφικό σύστημα στο cloud). 

Τέλος, οι επενδύσεις στον τομέα της βιωσιμότητας αφορούν στην εγκατάσταση φωτοβολταϊκών πανελ μέχρι του τέλος του χρόνου, προκειμένου να αυτονομηθούν. Πιο συγκεκριμένα μέσω του net metering θα καλύψουν το 80 – 90% των ενεργειακών αναγκών τους.    

Αναφορικά με την ανακύκλωση των στρωμάτων, προς το παρόν δεν υπάρχει κάποια υοπχρέωση, αλλά σύμφωνα με τον κ. Νιάρχο «έχει ξεκινήσει μια συζήτηση ευρωπαϊκά για την ανακύκλωση στρωμάτων και είναι κάτι που θα μας απασχολήσει στο μέλλον». Ωστόσο, η ανακύκλωση στρωμάτων είναι κάτι που κοστίζει ακριβά για αυτό στο εξωτερικό το έχουν αναλάβει κρατικοί μηχανισμοί. 
 

Image
Αθηναϊκή Στρωματοποιία: Επενδύεει στη διανομή, την τεχνολογία και τη βιωσιμότητα
Κύριος χαρακτηρισμός περιεχομένου
Αρθρογράφος
Επικεφαλίδα

Με ιστορία 55 χρόνων η εταιρεία συνεχίζει να εξελίσσεται και να αυξάνει τον κύκλο εργασιών, μένοντας πιστή στις αρχές των ιδρυτών της.