Market

MAPEI HELLAS: Βιωσιμότητα και R&D στο επίκεντρο των δραστηριοτήτων- Ετοιμάζεται νέα μονάδα στην Βόρεια Ελλάδα

Η Mapei Hellas αποτελεί ένα από τα παραδείγματα βιώσιμης βιομηχανικής παρουσίας στην Ελλάδα. Μέλος του ιταλικού Ομίλου Mapei, η εταιρία έχει καταφέρει να ενώσει το ιταλικό DNA της καινοτομίας με την ελληνική δημιουργικότητα, φέρνοντας στη χώρα τεχνογνωσία, επενδύσεις και μια φιλοσοφία που βλέπει τη βιωσιμότητα όχι ως υποχρέωση, αλλά ως καθημερινή πράξη, όπως ανέλυσε σε σχετική εταιρική εκδήλωση ο Γενικός Διευθυντής,  Δρ. Σπύρος Παπαγιαννάκης.

.

Kering και IFM: Βιωσιμότητα ως θεμέλιο της μόδας πολυτελείας

Σε μια εποχή που πολλές επιχειρήσεις αναδιπλώνονται από τις δεσμεύσεις τους στη βιωσιμότητα, ο όμιλος Kering — ιδιοκτήτης των Gucci, Balenciaga και άλλων κορυφαίων οίκων — δηλώνει ότι θα συνεχίσει αταλάντευτα την πορεία του. Στο Παρίσι, το Institut Français de la Mode (IFM) γιόρτασε την πέμπτη επέτειο της συνεργασίας του με την Kering στο πλαίσιο της IFM-Kering Sustainability Chair, ενός προγράμματος που έχει στόχο να εκπαιδεύσει τη νέα γενιά στελεχών της μόδας με γνώμονα τη βιωσιμότητα.

.

Στέλλα ΜακΚάρτνεϊ: «Βάρβαρη» η χρήση φτερών στη μόδα – Παρουσιάζει φυτικές εναλλακτικές στο Παρίσι

Η Βρετανίδα σχεδιάστρια μόδας Στέλλα ΜακΚάρτνεϊ, γνωστή για τον μαχητικό της ακτιβισμό υπέρ των δικαιωμάτων των ζώων, άνοιξε νέο μέτωπο στη βιομηχανία της μόδας: την καταγγελία της χρήσης φτερών. Στην τελευταία της επίδειξη στο Paris Fashion Week, η 51χρονη κόρη του Πολ ΜακΚάρτνεϊ παρουσίασε φυτικές εναλλακτικές που φιλοδοξούν να αντικαταστήσουν τα αληθινά φτερά, χαρακτηρίζοντας την πρακτική της εκτροφής πτηνών για ένδυση «βάρβαρη».

.

Βιωσιμότητα και στυλ: Πώς η Ουντινέζε αξιοποιεί την Εβδομάδα Μόδας και τα ηλιακά πάνελ για να χτίσει το brand της

Τον Αύγουστο, το Bluenergy Stadium, έδρα της Ουντινέζε, φιλοξένησε τον τελικό του UEFA Super Cup 2025 ανάμεσα σε Παρί Σεν Ζερμέν και Τότεναμ — μια στιγμή που ανέδειξε πώς ο σύλλογος προσπαθεί να εξελιχθεί τόσο εντός όσο και εκτός γηπέδου. Με τα χρόνια, η Ουντινέζε έχει χτίσει τη φήμη μιας από τις πιο καινοτόμες ομάδες, σε εθνικό και διεθνές επίπεδο.

.

Η Κριστίνα Χέντρικς υπογράφει βιώσιμη συλλογή μόδας

Η Κριστίνα Χέντρικς, γνωστή στο παγκόσμιο κοινό από τον ρόλο της ως Τζοάν στο Mad Men, προσθέτει έναν ακόμη τίτλο στο βιογραφικό της: σχεδιάστρια μόδας. Η βραβευμένη ηθοποιός συνεργάστηκε με το βρετανικό brand Joanie Clothing, πιστοποιημένο ως B-Corp, και παρουσίασε την πρώτη της capsule συλλογή «Christina Hendricks x Joanie».

.

Το φετινό φεστιβάλ της Βενετίας ανέδειξε μια νέα δυναμική στο κόκκινο χαλί: τη βιωσιμότητα στη μόδα

Η Τζούλια Ρόμπερτς εμφανίστηκε με σύνολο Versace – ψηλόμεσο σκούρο τζιν, μπλε μάλλινο κοστούμι, πουκάμισο σε γήινες ρίγες και ζώνη με χρυσή αγκράφα. Το look σχεδιάστηκε από τον Ντάριο Βιτάλι, τον νέο καλλιτεχνικό διευθυντή του οίκου, λίγο πριν από την επίσημη παρουσίαση της συλλογής του στο Παρίσι.

.

Το Apple Watch δεν θεωρείται προϊόν net zero απέφανθη δικαστήριο στη Γερμανία

H Apple δεν θα μπορεί πλέον να διαφημίζει το ρολόι Apple Watch ως ένα "προϊόν ελεύθερο διοξειδίου του άνθρακα" στη Γερμανία έπειτα από σημερινή απόφαση δικαστηρίου που συντάχθηκε με περιβαλλοντιστές κρίνοντας ότι η αμερικανική τεχνολογική εταιρεία παραπλάνησε τους καταναλωτές.

.

Πώς η μόδα μπορεί να γίνει πιο οικολογική

Submitted by jmantzikos on Wed, 08/20/2025 - 08:12

Παρά τις έντονες εκκλήσεις για μεγαλύτερη βιωσιμότητα της βιομηχανίας της μόδας και τις φιλόδοξες δεσμεύσεις των εμπορικών σημάτων, ο κλιματικός αντίκτυπος του τομέα έφτασε σε επίπεδα ρεκόρ, σημειώνοντας αύξηση άνω του 7% σε σχέση με το προηγούμενο έτος.

Πώς η βιώσιμη εταιρεία μόδας Magnolia Pearl απέκτησε παγκόσμια φήμη

Το 2001, η Robin Brown έραψε μια τσάντα με το χέρι χρησιμοποιώντας κορδόνι από χαρταετό και την πούλησε σε έναν άγνωστο για 100 δολάρια. Δεν ήταν μια μεγαλοπρεπής έναρξη. Αλλά αυτή η τσάντα σηματοδότησε την αρχή μιας μάρκας μόδας που θα αποκτούσε παγκόσμια απήχηση, με μια φιλοσοφία που είναι βαθύτερη από τις εποχιακές τάσεις.

.

H πρώην πρόεδρος της Crocs αναλαμβάνει τα ηνία του βιώσιμου brand Pact

Η Michelle Poole, πρώην πρόεδρος της γιγαντιαίας εταιρείας υποδημάτων Crocs, ορίστηκε νέα πρόεδρος της Pact, μιας μάρκας που ακολουθεί βιώσιμες αξίες με στόχο τη βελτίωση της ζωής των αγροτών και των εργαζομένων.

.