«Σκοπός μας είναι να παράξουμε ένα κίνημα ευαισθητοποίησης και αποδοχής των γυναικείων ορμονικών κύκλων», δηλώνουν οι άνθρωποι της Vichy στην επίσημη παρουσίαση της νέας μεγάλης καμπάνιας Hormonall. Η συγκεκριμένη ESG δράση δημιουργήθηκε από την Vichy και την Women’s Health First και έχει δύο βασικούς πυλώνες: την ενημέρωση και την εκπαίδευση των θυληκοτήτων, αλλά και των ανθρώπων που βρίσκονται γύρω τους σχετικά με τα διάφορα στάδια εξέλιξης των γυναικείων ορμονών. Αρχής γενομένης από την εφηβεία, τα κορίτσια βιώνουν μεγάλες αλλαγές τόσο στο σώμα τους, όσο και στον συναισθηματικό τους κόσμο, ενώ συχνά αντιμετωπίζονται με στιγματισμό, ενοχή και περιθωριοποίηση, ακριβώς σ΄αυτό το σημείο φιλοδοξεί να παρέμβει το Hormonall.
.
Η έρευνα της ΚΑΝΤΑΡ που ανατέθηκε από τη Vichy στο πλαίσιο της δράσης, δίνει τη μεγάλη εικόνα: το 65% των Ελληνίδων δηλώνουν πως η καθημερινότητά τους επηρεάζεται αρνητικά από τον ορμονικό κύκλο, ενώ το 72% δήλωσε πως η κατάλληλη μάρκα περιποίησης για να αναλάβει μια τέτοια καμπάνια είναι η Vichy. «Οι εταιρίες έχουν πλέον ενεργό ρόλο στην κοινωνία, και για την Vichy ο άνθρωπος ήταν πάντα στο επίκεντρο της επιστήμης μας» υπογραμμίζει η Brand Manager της Vicky Ελένη Λεκκού.
Το όραμα πίσω από το Hormonall, καθώς και το πρώτο εκπαιδευτικό υλικό, είναι ήδη διαθέσιμο στον σύνδεσμο www.hormonall.com . Η ιστοσελίδα είναι γεμάτη από πλούσιες πληροφορίες διαχωρισμένες ανά ηλικία και στάδιο ορμονικού κύκλου, πολύ εύκολη στη χρήση, με απλό και καθαρό format. Ωστόσο η Vichy και η WHF δεν σταματουν σε αυτό. Αναμένεται μια εκτενής καμπάνια στα social media, κύκλος σεμιναρίων και ομιλιών, καθώς και δράση στοχευμένων και σταθερών ambassadors όπως η Μαρία Καβογιάννη. Η ίδια, μάλιστα, παρευρέθηκε στην εκδήλωση παρουσίασης της δράσης και θυμήθηκε τον εαυτό της στην εφηβεία, όταν οι ορμόνες έκαναν...πάρτυ. «Αν γύρναγα πίσω το χρόνο, θα έλεγα στον έφηβο εαυτό μου ότι είναι εντάξει να μην είσαι εντάξει, πως είναι όλο φυσιολογικό», δήλωσε η ηθοποιός, ενώ πρόσθεσε: «με τα χρόνια, έμαθα να μην πολεμάω το σώμα μου. Όταν ένιωθα ότι λόγω του κύκλου μου δεν αντέχω να κάνω κάτι, το επικοινωνούσα και με βοήθησε αυτό».
Women’s Health First
Η Vichy, λοιπόν, από την πλευρά της δεσμεύεται για τα επόμενα χρόνια να διαθέτει ένα ποσοστό του τζίρου της στην συγκεκριμένη δράση, ωστόσο ένας βασικός αρωγός στην δημιουργία και επικοινωνία της συγκεκριμένης πρωτοβουλίας είναι η Women’s Health First (WHF).
Η WHF είναι μία Επιστημονική μη κερδοσκοπική εταιρία, που ιδρύθηκε το 2023 από επτά ελληνίδες Γυναικολόγους, με όραμα τη θωράκιση της γυναίκας- από την εφηβεία μέχρι την εμμηνόπαυση- απέναντι στις προκλήσεις της σύγχρονης εποχής.
Το στοιχείο εκείνο που ξεχωρίζει την WHF είναι ακριβώς ότι δημιουργήθηκε από γυναίκες Γυναικολόγους, οι οποίες φύσει και θέσει (κυριολεκτικά) μπορούν να κατανοήσουν την θυληκή κατάσταση, με τα προβλήματα και τις ευλογίες της, και να δώσουν στοχευμένες απαντήσεις απευθείας στο κοινό. Η μη κερδοσκοπική εταιρία, στηρίζει έμπρακτα το όραμα Hormonall, υποσχόμενη ακόμα πληρέστερη και αμεσότερη στήριξη κοριτσιών και γυναικών ανά την Ελλάδα.
Περισσότερες πληροφορίες για την WHF, αλλά και πληροφορίες γύρω από το πώς μπορείτε να στηρίξετε το όραμα θα βρείτε εδώ: https://whfirst.gr/

Η Vichy και η Women’s Health First (WHF) ενώνουν τις δυνάμεις τους για μια μεγάλη καμπάνια ευαισθητοποίησης σχετικά με τις τις γυναικείες ορμονικές μεταβολές.