ναυτιλια, δεξαμενοπλοια

Οι στόχοι για ESG στη ναυτιλιακή βιομηχανία

Submitted by jmantzikos on Mon, 09/04/2023 - 08:32

Η ναυτιλία αναγνωρίζεται ως ένας ουσιαστικός οικονομικός τομέας που εξυπηρετεί την ομαλή και αποτελεσματική μεταφορά αγαθών και ανθρώπων. Υπάρχουν διάφορα είδη πλοίων, όπως πλοία μεταφοράς εμπορευματοκιβωτίων, τα δεξαμενόπλοια, τα επιβατικά αλλά και τα πλοία ανοικτής θαλάσσης, τα οποία μπορούν να εντοπιστούν ανά το παγκόσμιο και κάθε ένα από αυτά εξυπηρετεί συγκεκριμένες λειτουργίες.

.

Aνεβάζει ταχύτητα η ναυτιλία για τα πράσινα καύσιμα

Κερδίζουν συνεχώς έδαφος οι «πράσινες τεχνολογίες» στη ναυτιλία, με τις νέες παραγγελίες που τοποθετούνται από πλοιοκτήτες σε ναυπηγεία να περιλαμβάνουν όλο και μεγαλύτερο αριθμό πλοίων που μπορούν να χρησιμοποιούν στο μέλλον και εναλλακτικά καύσιμα. Η τάση αυτή δείχνει από τη μία πλευρά τη διάθεση των πλοιοκτητών να υιοθετήσουν προηγμένες πολιτικές προστασίας του περιβάλλοντος, και από την άλλη αποκαλύπτει το «κενό» που υπάρχει στα εναλλακτικά καύσιμα.

O δισεκατομμυριούχος Andrew Forrest θέλει να φτιάξει το πρώτο πλοίο που κινείται με αμμωνία

Ο δισεκατομμυριούχος Andrew Forrest, πρόεδρος και ιδρυτής της εταιρείας, είπε στο Bloomberg ότι το μικρό πλοίο θα έχει περίπου το 1% της χωρητικότητας των μεγαλύτερων πλοίων μεταφοράς μεταλλεύματος, που σημαίνει ότι θα φτάνει γύρω στα 4.000 dwt.

Το έργο είναι μέρος ενός φιλόδοξου σχεδίου, να λειτουργούν όλα τα πλοία μεταφοράς χύδην φορτίου του ομίλου με το πράσινο καύσιμο.

«Αυτό είναι μόνο το πρώτο», είπε. «Έχουμε περίπου 100 πλοία στο νερό και θα τα μετατρέψουμε όλα, έτσι ώστε να κινούνται με πράσινη αμμωνία το συντομότερο δυνατό, εντός αυτής της δεκαετίας», πρόσθεσε.

Βαγγέλης Μαρινάκης: Επενδυτικό πρόγραμμα πράσινης ανανέωσης του στόλου σχεδιάζει η Capital Product Partners

Πρόγραμμα «πράσινης» ανανέωσης του στόλου της σχεδιάζει η Capital Product Partners, η οποία κατέγραψε αύξηση κερδών κατά 307% αυξήθηκαν το δεύτερο τρίμηνο του 2021, συγκριτικά με το αντίστοιχο τρίμηνο του 2020. Η εισηγμένη στο χρηματιστήριο της Νέας Υόρκης εταιρεία συμφερόντων Βαγγέλη Μαρινάκη, σημείωσε κέρδη 35,4 εκατ. δολαρίων από 8,7 εκατ. δολάρια το δεύτερο τρίμηνο του 2020.

Η αύξηση των κερδών οφείλεται σε ένα ποσοστό στην πώληση του containership ‘CMA CGM Magdalena‘ έναντι 25,4 εκατ. δολαρίων τον περασμένο Μάιο.