Χρηματιστήριο Aθηνών: Με πτώση 0,29% έκλεισε την εβδομάδα ο ESG
Σε ελαφρώς χαμηλότερα επίπεδα έκλεισαν οι τιμές των μετοχών στην τελευταία συνεδρίαση της εβδομάδος στο Χρηματιστήριο Αθηνών, εν μέσω αρνητικού κλίματος στις ευρωπαϊκές αγορές. Η εγχώρια αγορά κατάφερε να δείξει αντοχές στη διεθνή πτώση, έχοντας ως στηρίγματα από την υψηλή κεφαλαιοποίηση τις μετοχές των ΕΛΠΕ, της Coca Cola HBC, του ΔΑΑ και της ΕΥΔΑΠ.
.