Χρηματιστήριο Aθηνών: Πτώση για τον ESG με οδηγό τις τράπεζες
Σε κατοχύρωση κερδών προχώρησαν οι επενδυτές στο ελληνικό Χρηματιστήριο εν μέσω του τεχνολογικού sell-off που πλήττει τις διεθνείς αγορές.
.
Ο Γενικός Δείκτης έκλεισε με απώλειες 1,13% στις 2.472,77 μονάδες, ενώ κατά τη διάρκεια της συνεδρίασης κινήθηκε μεταξύ 2.471,32 μονάδων (-1,19%) και 2.490,02 μονάδων (-0,44%). Η αξία των συναλλαγών ξεπέρασε τα 482,8 εκατ. ευρώ.